Yksilöllisesti henkilökohtaista valmennusta

On-Line Valmennus, Personal Training, Treeniohjelmat ja Ruokavaliot.

Tutustu palveluihinOta yhteyttä

Markku Tikka

Markku Tikka – valmentaja vuodesta 2008 lähtien

ProTrainer Markku Tikka tarjoaa valmennusta ja kuntosaliohjausta, yksilöllisesti toteutettuja treeni- ja liikuntaohjelmia sekä henkilökohtaisia ruokavalioita aloittelijasta kilpaurheilijaan.

Olipa tavoitteesi polttaa rasvaa ja kiinteytyä, kehittää lihaskuntoasi ja suorituskykyäsi tai kasvattaa lihasmassaa ja voimaa, niin pystyn toteuttamaan tavoitteesi huomioon ottavan kokonaisuuden.

Lue lisää valmentajasta

Sensein uutiskirje

Tilaa ilmainen uutiskirje, niin saat kätevästi tiedon uusista blogi-kirjoituksista, nettiartikkeleista ym. oleellisesta mediasisällöstä ja informaatiosta suoraan sähköpostiisi noin pari kertaa kuukaudessa. Uutiskirjeen tilaaminen ei velvoita mihinkään ja voit peruuttaa tilauksen milloin tahansa.

Seuraa somessa

  • Öhö?! Tämän päivän aamupaino 😮 Ei olekaan "hetkeen" tuollaista kymmenlukua näkynyt. Kyllä nyt on sitten jo syytäkin pitää viikon - parin dieettibeikki 😆 #senseitikka #aamupaino #laihapoika #dieettimoodi #naturalbodybuilding #lightheavyweight #classicbodybuilding
  • Kuntotsekki... tai ehkä reality check 😅 Vielä puuttuu muutama kilo kiinteä massaa, jotta on samassa kuin joskus parhaimmillaan... nuorena ja vetreänä 😆 #fitnessvalmentaja #fitnesscoach #realitycheck #naturalbodybuilding #classicbodybuilding
  • Pizzaperjantai!! Eikä ole chiitti vieläkään 😃 Menee päivän kaloreihin ja makroihin... IIFYM. Rikon nyt loppuviikon ketoosia syömällä dieettikalorit, mutta noin 150g HH päivässä, koska ensi viikon pidän dieettibreikkinä enkä näe järkevänä ylläpidon / pikkuplussan toteuttamista ketona, kun kuitenkin tarkoitus on  buustata metaboliaa. #senseitikka #ravintovalmentaja #pizzaperjantai #fitnesscoach #iifym #dieettitauko #dietbreak #ketobreak #naturalbodybuilding
  • Suorin jaloin maastaveto takareisien jatkuvalla jännityksellä eli lantiota ei tuoda eteen / täyteen ojennukseen toistojen välissä. Oleellista on hakea hallitulla laskulla venytys takareisiin. Jos ei onnistu, niin liikaa painoa ja/tai selän ojentajat antavat periksi. Ja sitten kohdelihaksella puristamalla ylös 🙂👍 #senseitikka #fitnessvalmentaja #sjmv #maastaveto #takareidet #pakarat #pakkotoisto #ammattilainen

Yhteistyökumppanit

pakkotoistokymppisali