Q&A Podcast #02

Q&A Podcast #02

Julkaistu: 7.1.2019


Allekirjoittaneen YouTube-kanavalla julkaistu nyt jälkimmäinen video viime vuoden puolella kerätyistä kysymyksistä . Tarjolla siis kaikki loput kysymykset ja vastaukset. Tällä kertaa asiaa ruokavalion erilaisista rasvatyypeistä, yöproteiinista, lihasryhmien painottamisesta, lihashuollosta yms. Kuten aina ennenkin, niin liikkuvan kuvan muodossa löytyy YouTubesta ja äänitallenteena jälleen Soundcloudista.

1. Onko tarvetta EAA:lle treenissä, kun ateria ennen treeniä (00:07)
2. Asiaa ruokavalion eri rasvatyyppien keskinäisistä suhteista (04:15)
3. Mitä on yöproteiini ja kannattaako sitä käyttää (13:40)
4. Kuinka pian treenille Markku-Sedän massajuoman jälkeen (16:31)
5. ”Erikoinen” kyssäri tasakalorisesta mättöpäivästä (18:25)
6. Ympäripyöreää asiaa lihasryhmien painottamisesta (22:13)
7. Ympäripyöreää asiaa juoksun ja salitreenin yhdistämisestä (25:44)
8. Tarkemmin asiaa lihasryhmien painottamisesta (28:03)
9. Kehonhuollon peruspaketti ála Sensei Tikka (36:12)
10. EAA palkkarina? EAA ennen aamutreeniä? Iltapalalla banaania? (39:54)
11. Loppu tulee (44.15)

Markku ”Sensei” Tikka
ProTrainer.fi

Laitan jakoon jos tykkäsit!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email

Sensein uutiskirje

Tilaa ilmainen uutiskirje, niin saat kätevästi tiedon uusista blogi-kirjoituksista, nettiartikkeleista ym. oleellisesta mediasisällöstä ja informaatiosta suoraan sähköpostiisi noin pari kertaa kuukaudessa. Uutiskirjeen tilaaminen ei velvoita mihinkään ja voit peruuttaa tilauksen milloin tahansa.

Seuraa somessa

  • Facebookin puolella ihmettelyä lihaskasvun räjäyttävistä lisäravinteista viimeisen 20 vuoden ajalta. Linkki fropiilissa ☝🏻😆 #senseitikka #lisäravinteet #jauhovalmentaja #uskotaiälä
  • Olipahan paskaa 💩 Paluu salille 12 päivän pakkolevon jälkeen. No kai se tästä... 😐 #senseitikka #pakkolepo #ammattilainen #kotisali #homegym #naturalbodybuilding
  • Trust me... I'm a professional 😮 #senseitikka #ammattivalmentaja #fitnessvalmentaja #fysiikkavalmentaja #voimavalmentaja #ravintovalmentaja #valmentaja
  • On tutkittu, että työtehokkuuden ja keskittymiskyvyn kannalta ihanteellinen rytmi on tunti töitä ja vartti taukoa. Tuolloin pois työpisteeltä ja parhaassa tapauksessa käydään ulkona. Kofeiini tai nikotiini ei pakollista, vaan jätettäköön jokaisen oman henkilökohtaisen tapakulttuurin varaan 🙂 #suominousuun #verottajakiittää #pakkotoisto #tietystipauligin #muumimuki

Yhteistyökumppanit

pakkotoistokymppisali