YouTubessa tapahtuu

YouTubessa tapahtuu

Julkaistu: 30.3.2019


Perinteinen printtimedia ja kirjoitettu sana muissakin muodoissaan menettävät kokoajan enemmän jalansijaa audiovisuaalisille formaateille, joten allekirjoittanutkin pyrkii ajan hengen mukaisesti jatkossa entistä aktiivisemmin tiedonvälitykseen liikkuvan kuvan sekä äänen muodossa.

Laittakaapa kanava tilaukseen ja kas tässä pari viimeiaikaista julkaisua.

Mitä aineenvaihdunnan kehittäminen tarkoittaa. Miten se käytännössä toteutetaan. Milloin sitä on syytä tehdä ja milloin sitä tapahtuu, vaikka ei niin haluaisikaan.

Sarjapainojen nousujohteisuutta ei tulisi ajatella liian lyhytnäköisesti, vaan hahmottaa tilanne pidemmältä aikaväliltä.

Markku ”Sensei” Tikka
ProTrainer.fi

Laitan jakoon jos tykkäsit!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email

Sensein uutiskirje

Tilaa ilmainen uutiskirje, niin saat kätevästi tiedon uusista blogi-kirjoituksista, nettiartikkeleista ym. oleellisesta mediasisällöstä ja informaatiosta suoraan sähköpostiisi noin pari kertaa kuukaudessa. Uutiskirjeen tilaaminen ei velvoita mihinkään ja voit peruuttaa tilauksen milloin tahansa.

Seuraa somessa

  • Maastavedon perään alkoi etukyykyn sisäänajo 🙂 Olipas kivaa taas tätäkin piiiitkästä aikaa ❤  #senseitikka #etukyykky #sisäänajo #rehabtraining #frontsquat #comeback #ifbb #naturalbodybuilding
  • Kyykyt SSB-tangolla säästävät olkapäiden rasitusta, kun ei tarvitse takakyykyn tapaan vääntäytyä tankoon. Kyykkyliikkeenä liikeradan, painopisteen ym. osalta nämä ovat lähempänä etukyykkyä.
Ketjujen käyttö saa aikaan, että alaspäin mentäessä = nivelkulmien kasvaessa tanko kevenee ja ylöspäin noustessa käy raskaammaksi.
Näin liikkeen painokäyrä vastaa paremmin kehon nostokapasiteettia ja lihaksisto tulee kuormitettua kovemmin / tasaisemmin koko liikeradan matkalta.
Tässä alhaalla 135kg ja ylhäällä 175kg.
Kiitos @janipernell inspiraatiosta... en olekaan piiiitkään aikaan tehnyt ketjukyykkyjä SSB-tangolla 🙂 Joskus voimanostoaikoina max effort treenissä viimeksi... eli noin 6v sitten 😆
#senseitikka #fitnessvalmentaja #voimavalmentaja #kyykky #etukyykky #ssbkyykky #ssbsquats #chainsquats #ifbb #cbb #naturalbodybuilding
  • It's alive... It's alive!! YouTube-kanava nimittäin 🙂 Nyt löytyy uusi 5 min video, miten sarjapainojen nousujohteisuutta on hyvä ajatella aina pidemmältä aikaväliltä. Linkki kanavalle profiilissa ☝️ #senseitikka #fitnessvalmentaja #tubettaja #sarjapainot #nousujohteisuus #progressio #lihasmassa
  • Dippi-punnerrus rintaliikkeenä... ala-asennossa olkavarsi vaakatasoon, ylhäällä ei kyynärpäitä täyteen ojennukseen, jotta paine pysyy rinnalla eikä siirry ojentajille. Kuitenkin oleellisin ero ojentaja-painotteiseen on hieman etukenompi asento. Tykkään käyttää ketjuja lisäpainona, koska ne siirtävät painopistettä eteenpäin ja automaattisesti kippaavat kroppaa etunojaan. #senseitikka #fitnessvalmentaja #rintatreeni #dippi #dippipunnerrus

Yhteistyökumppanit

pakkotoistokymppisali