Ohjelmapaketit

TREENIOHJELMAT JA RUOKAVALIOT

Kaikki ohjelmat suunnitellaan aina yksilöllisesti kyselylomakkeen ym. perusteella jokaisen omat henkilökohtaiset ominaisuudet, tavat ja tavoitteet huomioiden. Ei enää ”yksi-koko-kaikille” -ratkaisuja, vaan juuri sitä mitä Sinä oikeasti haluat ja tarvitset.

Henkilökohtainen rasvanpoltto-ohjelma

Rasvanpoltto-ohjelma sisältää yksilöllisesti suunnitellun dieettiruokavalion ja henkilökohtaisen salitreeniohjelman sekä ohjeistuksen muun liikunnan suhteen. Periaatteessa ainoa ero varsinaiseen valmennukseen on jatkuvan seurannan ja ohjelman mahdollisen ammatillisen muokkaamisen puuttuminen. Tällöin asiakkaalle itselleen jää enemmän vastuuta ohjelmien suorittamiseen, mutta myös enemmän vapautta. Erittäin toimiva ratkaisu kaikesta huolimatta, sillä treeni- ja liikuntaohjelmissa otetaan yksilöllinen elämäntilanne huomioon ja ruokavaliosuunnitelma rakennetaan kunkin oman vartalotyypin ja ruokailutottumusten pohjalta. Suosittelen lämpimästi.

Hinta: 250 €Ota yhteyttä ja tilaa


Henkilökohtainen ruokavalio ja treeniohjelma

Aidosti yksilöllisesti suunniteltu ohjelmakokonaisuus tavoitteelliselle treenaajalle lihasmassan ja/tai voiman sekä suorituskyvyn kehittämiseen luonnollisin keinoin. Oikein toteutettu treeniohjelman ja ruokavalion sekä tarvittaessa liikuntaohjeistuksen sisältävä suunnitelma on takuulla toimiva ratkaisu omatoimiselle kuntoilijalle. Ruokavalio pitää huolen siitä, että suorituskyky ja lihasmassa saavat tarvitsemansa energian ja rakennusaineet samalla, kun rasvan kertyminen minimoidaan. Nousujohteinen treeniohjelma mahdollistaa parhaan mahdollisen kehityksen harjoittellussasi omien tavoitteidesi mukaan. Lisäksi, jos harrastat salitreeniä muuta liikuntaa tukevana tai päinvastoin, niin se tietenkin huomioidaan liikuntaohjeistuksen muodossa.

Hinta: 250 €Ota yhteyttä ja tilaa


Henkilökohtainen ruokavalio

Terveellinen sopivan energiamäärän ja ravinteita oikeassa suhteessa sisältävän ruokavalion noudattamisesta on hyötyä kenelle tahansa. Jopa liikuntaa harrastamattomalle. Mikäli haluat harjoitella omalla tavallasi ja sali tai lajitreenit ovat kunnossa, niin myös silloin pelkän yksilöllisesti suunniteltavan ruokavalion tilaaminen on mahdollista. Kuntosaliharjoittelua päätoimisesti harrastavalle suosittelen aina ehdottomasti treeniohjelman ja ruokavalion yhdistelmää. Tietyissä urheilulajeissa, joissa salitreeni on korkeintaan lajia tukevaa tai muutoin erittäin epäsäännöllistä tai kausiluontoista, mutta suorituskyvyn kannalta ruokavalio kuitenkin tärkeässä asemassa hyötyy harrastaja suuresti jo pelkästä ruokavaliostakin.

Hinta: 150 €Ota yhteyttä ja tilaa


Henkilökohtainen treeniohjelma

Henkilökohtainen treeniohjelma laaditaan aina tarkasti kyselylomakkeen perusteella, joten siinä otetaan huomioon kunkin yksilölliset ominaisuudet – heikkoudet, vahvuudet, elämäntilanne, treenitausta yms. Treeniohjelma voidaan suunnitella myös tiettyä voimaominaisuutta tai lihasryhmää painottavaksi priorisaatio-ohjelmaksi. Jos siis haluat kehittää yleistä lihaskuntoa, lihasmassaa tai voimaa mahdollisimman tehokkaasti, niin oma henkilökohtainen treeniohjelma auttaa pääsemään tavoitteeseesi.

Hinta: 120 €Ota yhteyttä ja tilaa


Seuraa somessa

  • Normipäivä 🙂 ... tai no ehkä proteiinit hieman yläkanttiin, kun noin 220g on se mihin siinä tähtään. Mutta metabolia pyörii ihan kivasti, kun eipä tässä viikon aktiivisuus mitenkään huipussaan ole neljää salitreeniä lukuunottamatta. #senseitikka #tavoitteellinen #treenaaja #naturalbodybuilding #classicbodybuilding
  • Siinä että liike on raskaimmillaan samalla kun voimantuotto heikoimmillaan ja nivelet paskimmillaan ei ole muuten hypertrofisesti helvetinkään järkeä.
Joten kun raskainta asentoa keventää tulee liikkeen vastuskäyrästä paremmin nivelkulmien voimakkuutta vastaava ja näin ollen lihas rasittuu tasaisemmin / paremmin liikeradan koko matkalta eikä heikoin kohta muodostu rajoittavaksi tekijäksi.
Älä käytä liikaa, koska vaatii myös palautumiskapasiteetilta enemmän.
Tässä kyykky 200kg = 3RM ja reverse band keventää alhaalla 50kg joten 150/200kg = 8RM 🙂👍 #senseitikka #päällikkövalmentajapaljastaa #fysiikkavalmentaja #fitnessvalmentaja #kyykky #legday #squatordie #pakkotoisto #ammattilainen
  • KESKITY KOHDELIHAKSEEN 👍
Useimmissa salitreeniliikkeissä samaan liikkeeseen osallistuu useampia lihasryhmiä. Isossa roolissa, mihin lihakseen liikkeen saa eniten vaikuttamaan, on mekaanisten tekijöiden lisäksi, että millä lihaksella liikkeen pyrkii ja KESKITTYY suorittamaan = sisäinen vs. ulkoinen fokus.
Hypertrofiaharjoittelussa pointtina kuitenkin on työstää lihasta ja liike on siihen vain työkalu eikä päämäärä itsessään.
Kun suoritetaan esimerkiksi selän vetoliikkeitä pitkällä liikkeen sallimalla liikeradalla täydestä venytyksestä kunnon supistukseen, niin pätevä vinkki on aina ALOITTAA liike kohdelihaksella. Kuten tässä ylätaljavedossa, kun lähdetään tuomaan tankoa alaspäin, niin ensimmäinen asia, mikä kuormaan saa liikettä aikaan, on lapaluiden lähteminen alaspäin. Ei suinkaan käsivarren koukistuminen.
Tämä ei kuitenkaan ole mitenkään kahdessa osassa suoritettava liike vaan kyseessä on yksi sujuva jatkumo. Ensin lavat lähtevät alaspäin ja suoraan siihen perään ei edelleenkään keskitytä käsivarren koukistamiseen vaan leveällä selkälihakselle olkavarren tuomiseen kohti kylkeä = kyynärpää edellä kättä alaspäin. Käsivarsi nyt sitten vaan sattuu kyynärpäästä koukistumaan prosessissa ja hauiskin siinä jossain välissä sijaitsee. 
Kovan selällä supistuksen jälkeen suunnanvaihto ja liikkeen eksentrisessä vaiheessa sama juttu, mutta vain päinvastaisessa järjestyksessä. Ensin kädet ylös, mutta selällä liikettä kontrolloiden ja siihen perään lapaluut seuraavat.
Markku ”Sensei” Tikka
ProTrainer.fi
#senseitikka #päällikkövalmentajapaljastaa #fitnessvalmentaja #hypertrofia #lihasmassa #selkätreeni
  • Om nom nom nom 😋 Jälkiruuaksi 12g kuitua ja 250mg C-vitamiinia. Ei säilöntäaineita tai lisättyä sokeria 🙂 #mustaherukka #superruokaa #hyväruokaparempimieli #poiminitsejasäästin #ravintovalmennus

Yhteistyökumppanit

pakkotoistokymppisali